Hur gör jag en felanmälan?
-
Alla våra hyresgäster samt medlemmar i bostadsrättsföreningar som har tjänsten hos oss kan göra en felanmälan så här:
Felanmäl digitalt på Mitt HSB, där kan du följa ärendet.
Du har automatiskt ett användarkonto och du loggar in via "logga-in"-knappen uppe till höger med BankID eller lösenord.
Problem att logga in på Mitt HSB? Fyll i formuläret på hsb.se/malmo/felanmalan (då kan du inte följa ärendet).
Innan du felanmäler - se om du kan lösa problemet själv. Vi har en mängd hjälpsamma skötseltips som du kan ta del av här.
Akuta ärende – ring jouren
Kontakta vår fastighet- och trygghetsjour för akuta ärende dygnet runt på 010-442 30 00, välj 1.
Du kopplas automatiskt vidare till Securitas som kommer ut till fastigheten vid behov. Akuta ärende är till exempel inbrottsskador, vattenläckor, krossade fönster eller hög musik.
-
Fick du svar på din fråga?
Vilken information saknar du?